Kalkula�ka hubnut�

Autora následují

Původní příspěvek

Štěpánka Janečková

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Marie Dostálová

zdroj nahraný příspěvek

vloženo 13.03.2017

Cvičení na nohy, cvičení na zadek

Pěkné jednoduché cvičení, které když se cvičí správně formuje všechny důležité svaly na nohou i zadní partie. Mrkněte se na detail po prokliku obrázku.

Obrázek č. 1

Stoupněte si pohodlně, tak aby vznikla mezera cca 20 cm mezi chodly. Zvedněte paty, co nejvýše se vám to podaří, snažte se stát na prstech.

Obrázek č. 2

Pokrčte nohy, kolena mějte stejně vzdálená od sebe jako máte chodidla.

Obrázek č. 3

Pánev lehce podsaďte dopředu. Měla by být zafixována ve stejné rovině jako jsou ramena. Ruce si můžete dát v bok.

Snažte se balancovat v co nejnižší pozici co nejdéle jak to vydržíte.

Pro zdatnější je i těžší verze, kdy si můžete přidat i drobné pulsování na špičkách o pár cm nahoru a dolu.

Mě zatím stačí ta výdrž, zatím se nedostanu nad 30 sekund, ale pracuju na tom : )

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný