Kalkula�ka hubnut�

Příspěvek si uložili

Další příspěvky

Renata Ata Atinka

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Renata Ata Atinka

zdroj zdravetipy.blog.cz

vloženo 28.10.2013

15 x uložení
3 x komentář

Lněné krekry

Ingredience

100 g lněných semínek (prodává např. drogerie dm)
200 ml vody
sůl

1. Semínka nasypte do mísy, zalijte vodou (můžete je předtím propláchnout) a nechte 2 - 3 hodiny bobtnat. Pak osolte a promíchejte.

2. Rozehřejte troubu na 150 stupňů a vyložte plech pečicím papírem.

3. Z gelové hmoty rozdělte lžící na plech kopečky (bude jich přibližně 12) a pak z nich vytvarujte tenké placky, nejlíp to jde prsty namočenými ve vodě nebo obrácenou stranou lžíce.

4. Upečte (přesněji vysušte) v troubě dokřupava, trvá to asi hodinu.


Ještě o trochu lepší chuť mají krekry upečené z namletých semínek. Pokud nemáte mlýnek, poslouží i mixér. Na vsáknutí vody pak stačí půlhodina. A když přihodíte majoránku, česnek nebo kurkumu, taky nic nezkazíte.

Renata Ata Atinka

Ty s česnekem nedoporučuji, ty mi opravdu nechutnaly a to že česnek mám ráda.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Lněné krekry jsem jedla místo chleba k leču dnes jsem si na ně dala francouzský sýr.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Tak už recept není uložený jako pouhopouhý tip. Vyzkoušela jsem a vřele doporučuji. Sice se mi těsto rozteklo po celém plechu, ale po vysušení lze krásně z pergamenu sloupnout. A co je bonusem tohote receptu.? Vyjimečně chutná celé má rodině. :-) Bez česneku mi chutnají lépe.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný