Kalkula�ka hubnut�

Autora následují

Další příspěvky

Renata Ata Atinka

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Renata Ata Atinka

zdroj nahraný příspěvek

vloženo 27.10.2013

6 x komentář

ŽIVOT BEZ PŠENICE

WILLIAM DAVIS,MD

Milý deníčku, jak jsem již psala a jak je vidět z psaní deníčku, že stále hledám cestu k tělu bez nadbytečných kg. Zatím , ale marně. Přiberu,zhubnu, přiberu zhubnu. Jak ten Petr Novotný, když řekl, že drží diety aby se mohl zase najíst. U mne to je skoro taky tak. Tento týden jsem si řekla, že začnu jinak. Našla jsem zázračné účinky lněného semínka, proto jsem si řekla, nebudu řešit kg navíc,ale začnu opravdu jíst pouze zdravě. Proto mi udělala radost kamarádka, které mi doporučila knížku , viz foto.Její dcera začala podle ní detoxikovat tělo a po čtyřech měsících se dostavily první úspěchy. Začali ji růst více jinak dosti řídké vlasy. Nelenila jsem a knihu jsem si dnes hned zakoupila a čtu ji.
Je to velice zajímavé čtení, lněná semínka v ní autor doporučuje také. Budu postupně knížku číst a co mě zaujme, tak si budu do Tebe deníčku zaznamenávat. Kéž by už to byla ta správná cesta.

Anotace


Víte, že po snědení dvou krajíčků pšeničného chleba vám stoupne krevní cukr víc než po dvou polévkových lžících čistého cukru?

Od zavedení stravovacích směrnic v 70. letech, které vyzývaly k omezení příjmu tuků, jsme byli svědky podivného jevu: Američané neustále tloustli, postonávali a měli ještě větší sklony k cukrovce než dřív. Kardiolog William Davis se to rozhodl risknout a naordinoval více než dvěma tisícům svých pacientů režim bez pšenice. Když pak viděl, jaké to mělo mimořádné výsledky, dospěl ke znepokojivému závěru: Není to tuk, není to cukr, ani náš pohodlný životní styl, co je příčinou epidemie obezity v celé Americe – je to pšenice.

Ve své knize Život bez pšenice autor odhaluje pravdu o moderní pšenici a rozebírá její historickou roli v lidském jídelníčku. Už to není ta vydatná základní potravina, kterou naši předci pěstovali pro svůj chléb vezdejší; dnešní pšenice byla geneticky změněna tak, aby výrobcům potravin přinesla největší výnosy za cenu nejnižších nákladů.

Dosud neškodná obilnina se tak proměnila v nutričně ochuzenou, ale jinak všudypřítomnou ingredienci, která zvedá krevní cukr ještě drastičtěji než běžný stolní cukr a vyvolává závislost, kdy se jako na tobogánu střídají cykly hladu, přejídání a únavy. Doktor Davis si posvítil na tloustnutí a hromadění tuku ve všech tělesných partiích a také na celou řadu nepříznivých zdravotních účinků: od cukrovky přes srdeční choroby až po imunologické a neurologické poruchy, jako je celiakie, revmatická artritida a demence.

A konečně předkládá přesvědčivé argumenty pro úplné odstranění pšeničných výrobků z našeho jídelníčku, spolu s doporučeními, jak si tento přechod usnadnit a nesklouznout zase zpátky k dřívějším návykům.

Kniha Život bez pšenice, postavená na dlouholetém klinickém výzkumu a studiích jednotlivých mužů a žen, kteří se rozloučili s pšenicí a úplně tím změnili svůj život, nabízí velmi poučný pohled na důvěrně známou potravinu a poskytuje návod, jak se uzdravit a nadobro se zbavit přebytečných kil.

Renata Ata Atinka

Novodobá pšenice již není to co bývala, díky její genetické modifikaci.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

GLYKEMICKÝ INDEX. Každá potravina obsahující sacharidy se v trávicím traktu a v krvi rozkládá na glukózu. Po snědení jakékoliv sacharidové potraviny tedy nastane dříve či později vzestup hladiny krevního cukru. Glykemický index je ukazatel, který říká jak rychle po snědení dané potraviny vzestup krevního cukru nastane. Čím nižší hodnota glykemického indexu, tím lépe pro zdraví a hubnutí. Potraviny s vysokým glykemickým indexem mají vysoký obsah jednoduchých cukrů a neobsahují vlákninu. Dlouhodobá konzumace potravin s vysokým glykemickým indexem vede nejen ke vzniku nadváhy, ale také významně zvyšuje pravděpodobnost vzniku cukrovky. Vzestup hladiny krevního cukru je totiž vždy následován vzestupem množství inzulinu v krvi. A čím častěji a čím více inzulinu musí organismus vyrobit, tím je riziko větší.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Ve své podstatě je pšenice chuťový stimulant.Nutí nás jíst více sušenek,cukroví,pizzy.....Je nutné přestát abstinenční příznaky na pšenici. Rozlučme se s pšenicí a tím se rozloučíme s nadbytečnými kily.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Vyřazením pšenice ze stravy přestaly klienty tížit NOČNÍ HLADY.A přes den neměli takovou chuť k jídlu.Přestali si nosit velké svačiny.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Cukrovka dospělých byla odjakživa doménou privilegovaných, kteří nemuseli kvůli potravě lovit, obdělávat půdu nebo si jídlo sami chystat. Tepre v polovině 19.století,když konzumace stolního cukru pronikla do všech spol. vrstev se stal diabetes rozšířenou nemocí. CUKROVKA VZNIKÁ když slinivka ztrácí schopnost produkovat dostatek inzulínu v reakci na výkyvy krevního cukru. citace z knihy

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Tak jsem se dočetla, že pšenice a výrobky z ní dokáží zvednou GI ještě více než cukr.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný