Kalkula�ka hubnut�

Autora si uložili

Původní příspěvek

Marie Dostálová

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Marcela Matejkova

zdroj www.health.com

vloženo 11.02.2017

Cvičení pro krásné nohy a zadek

Partie, které tu a tam potrápí každou ženu je třeba procvičovat. Výsledek potom stojí za to.

Stoupněte si s nohama od sebe na šířku Vašich boků. Pravou nohou ukročte dozadu tak aby koleno levé nohy bylo nad patou. Vzpažte v prodloužení těla.

Zvedněte pravou nohu tak, aby byla prodloužením Vašeho těla, postupně napněte stojnou nohu. Držte pozici na 3 nádechy.

Vraťte se do výchozí pozice a cvik proveďte na druhou nohu. Až Vaše svaly zesílí, je ideální cvik provádět ve 3 sériích.

Nepodceňujte dýchání. Cvik Vám pomůže posílit Vaší fyzickou, ale i psychickou rovnováhu.

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný